Påskledig...

Butiken är stängd i två dagar, och jag tänkte tillbringa lite av den lediga tiden med att läsa! :)
Dawn Frenchs bok är färdigläst, och jag tyckte den var underhållande! En familj bestående av fyra (fem om man räknar med mormor) mycket... speciella personer, varav väl sonen Peter - eller om det nu var Oscar - var den mest utmärkande personligheten. Jag brukar oftast se böckerna som en film i huvudet under tiden som jag läser, så självklart var Dawn själv mamma i familjen i min egen privata filmvisning! :)
Boken som väntar på mig nu är Jussi Adler-Olsens nya "Journal 64". Jag har läst de tre böcker som getts ut på svenska, och ser verkligen fram emot den här.
Så ha en fortsatt trevlig påskhelg, hoppas det hinns med en och annan bok! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0