Otrohet på Facebook...?

Eftersom jag brukar vara inne på Facebook ganska ofta, och har varit det ett bra tag, så måste jag ju säga att jag blev lite nyfiken när jag såg den här boktiteln!
Boken handlar om Tove och Fredrik. De flyttar från Göteborg till Varberg för att hitta tillbaks till varandra, och kanske starta det där familjelivet som man drömmer om. Men Tove längtar tillbaks till arbetskamraterna på reklambyrån, och hon och Fredrik börjar driva isär.
Och så en dag så finns han där, på Facebook - han som en gång betydde så mycket. Och att skicka ett litet meddelande kan väl inte vara så farligt... eller...?
Jag tyckte boken var väldigt lättläst, till och med lite förutsägbar. Men ibland är det precis vad jag behöver läsa, det som jag kallar "avkopplingsböcker". Inga alltför krångliga intriger med massor av personer att hålla ordning på, utan bara en rät och slät historia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0