Jamen äntligen!

Sisådär ja, då finns möjligheten att börja blogga - och det är inget aprilskämt! Eftersom jag är totalnovis på detta, så kommer det säkert att bli ett och annat som går fel, men jag hoppas ni som läser har överseende med det!
En kort beskrivning av bokhandeln; Vi finns mitt i centrala Strömstad, och där har bokhandeln legat sedan 1987. Hos oss kan man hitta det mesta som vi tycker ska finnas i en bokhandel; inbundna böcker, pocket, diverse kontorsmateriel, kort, kartor, sjökort, och även en del presentartiklar.
Sedan ett tag tillbaka kan man hitta oss på Facebook också, där jag försöker uppdatera vad som händer i ord och bild! Välkomna dit och titta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0